Het startschot wordt gelost

Wow! Ineens komt alles wel heel dichtbij. Ik kan nog steeds niet geloven dat ik volgende week om deze tijd aan de andere kant van de wereld zit. Heb ik zin om te gaan? Niet bepaald. Het is alsof ik in een slechte film zit. Met een gebroken hart er vandoor gaan. Zo’n cliché plot. Ach ja, mijn leven voelde de laatste tijd toch al als een soap. Kop op en de weide wereld in!

Het plan: 16 uur vliegtuig, 6 dagen op avontuur in Taiwan, nog eens 9 uur vliegtuig, en dan Australië onveilig maken. Te beginnen met Sydney. Hopelijk vind ik daar werk voor een tijdje. Aangezien ik nu nog niet weet waar ik allemaal verblijven zal heb ik een vast postadres in Sydney:

Andrea Hermans 
UltimateOz 20106
428 George Street, Level 7, Dymocks Building,
Sydney, NSW 2000 Australia 

Alle post die hier binnenkomt bewaren ze of sturen ze door naar mij. Lekker makkelijk. Alles is geregeld, mijn tas bijna gepakt en de buitenlandse valuta’s binnen. De vraag die nu nog rest is alleen: wordt het een romantische comedy, of toch een drama…

2 thoughts on “Het startschot wordt gelost

  1. Dag Andrea,

    Ik ben wat laat met een reactie op dit stukje (moderne techniek bla,bla bla..).
    Nou, ik ga voor de romantische comedy met een tuinhuisje in je achtertuin.

    Veel plezier,
    Suzan

Geef een reactie

