I’m really doing it

Ondanks dat ik niet heb kunnen genieten van het uitzicht op Taipei 101, omdat het te bewolkt was, krijg ik toch nog een korte blik over de verlichte stad. Vanuit het vliegtuig krijg ik tussen de wolken door nog wat te zien van Taipei.

Ik ben echt onderweg. Ik ben het aan het doen. Ik zit in het vliegtuig naar Sydney. Als we over Australië vliegen doe ik al stiekem het luikje voor het vliegtuigraampje open om eens te spieken. In het noorden is het helder weer, maar hoe dichter we bij Sydney komen hoe meer kleine witte wolkjes er te zien zijn.

Op het vliegveld heb ik al een nieuwe simkaart gekocht. Mijn nieuwe Australische nummer is 0416 253 372 met de landcode +61.

Het wordt weer even wennen. Alles is duurder, de mensen zijn anders, het is benauwd, nieuw hostel, meer Nederlanders. Één ding is nog hetzelfde: ook in Sydney regent het regelmatig met best heftige buien. Morgen maar eens kijken wat ik allemaal kan regelen. Ik ben nu echt begonnen!

One thought on “I’m really doing it

  1. Hoi Andrea

    Als ik je verslagen lees, zie ik dat je volop hebt genoten in Taipei. Ook opa en oma worden op de hoogte gehouden van je avonturen. We wensen je veel plezier in Australie en blijven je volgen.

    Groetjes vanuit het Kwekkerteriek opa,oma en karin.

Geef een reactie

