4 thoughts on “Op jacht naar een eigen stekkie

  1. ha dre,

    Hoe zijn je huisgenoten? ZIjn die wel leuk? Dat lijkt me het belangrijkst.
    Ik kan me voorstellen dat je liever een eigen kamer hebt, maar je kan toch altijd weer weg als je dat gevonden hebt? Raar dat er niet genoeg sleutels zijn, het zijn nogal wat trappen lopen..

    Veel plezier daar,
    Marianne

    • Hey Marianne
      Hoe is het in NL? Mijn huisgenoten lijken tot nu toe heel ok. Iedereen is vriendelijk maar gaat wel een beetje hun eigen weg. Een eigen kamer gaat me te duur worden, dan kan ik niet genoeg sparen :) dus dit blijft wel zo. Alleen die sleutels, daar moet ik toch even aan wennen. We zullen wel zien hoe het gaat. Het trappenhuis heb ik trouwens nog niet gevonden :) Ons zwembad, de sqashbaan, fitness en sauna wel, dus ik hoop dat het werkt met die sleutels, want die voorzieningen zijn wel relaxt natuurlijk!

      doei
      wel even aan wennen,

  2. Hoi Andrea

    Je moet maar denken dat het maar tijdelijk is.
    Je zult trouwens wel een geweldig uitzicht hebben.
    Maar goed dat oma nu niet op visite kan komen want al die trappen zouden toch een probleem zijn.

    Groetjes Karin, opa en oma.

    • Mijn uitzicht is vooral op andere gebouwen. De locatie van het gebouw is wel ideaal. Vandaag is alles goed gegaan, ook zonder die sleutel die ik niet heb. Laten we hopen dat het zo blijft, dan hoef ik niet verder te zoeken.
      Groetjes aan de boukoul!

Geef een reactie

