A very cherry Christmas!

Afbeelding

Na een aantal weken dag in dag uit ploeteren is het tijd voor een welverdiende vrije dag. Kerstmis is nog nooit zo welkom geweest. Van dat werken-slapen ritme wordt je namelijk ontzettend gaar. Excuseer me dan ook voor de droge humor. Meer zit er niet in. De cherry Christmas tekst wordt overigens ook gewoon op de speciale kersteditie van de verpakkingen gedrukt. Erg origineel.

Ja, kerstmis in de zon voelt toch niet echt als kerstmis, maar voor mij wordt het waarschijnlijk toch een slaapdag. Het voelt een beetje onrealistisch. Een kerstboom heb ik nog niet gezien. Het enige dat me aan kerst deed herinneren was een klant die me vertelde over hun familietraditie, de kerstmis-kersenpit-spuug-competitie. Voor morgen heb ik twee uitnodigingen gekregen, maar of ik daar de energie voor heb… Kerstmis zet een punt achter de drukke tijd en is een korte break voordat we nog even verder gaan. Nog 11 dagen zegt mijn aftellende agenda.

Naast de leuke kerstkaarten heb ik zowaar ook een kadootje ontvangen. Vanavond had de baas een borrel georganiseerd met hapjes en een barbecue. Voor mij lag ook een klein kado klaar. Aangezien mijn twee huisgenootjes vandaag vertrokken, was er maar een klein groepje aanwezig. De harde kern. De alcohol vloeide rijkelijk. Het was zowaar een gezellige avond. Nu is de tijd gekomen voor een welverdiende dosis rust. Fijne dagen allemaal!

Met de groeten van de kersenman ;)

One thought on “A very cherry Christmas!

  1. Hoi Andrea,

    Geniet van je vrije dag. Zorg maar dat je een lekker kerstdiner krijg en denk de boom er dan maar bij.

    Fijne feestdagen en een kersenvrij 2013!

    Groetjes Karin, opa en oma

Geef een reactie

