Maar nog niet helemaal…

Het is bijna een jaar geleden dat ik met knikkende knieën op Schiphol stond om te beginnen aan mijn lange reis. Nu, 363 dagen, 155 Word-pagina’s dagboek, 5327 foto’s en 7 baantjes verder, kijk ik terug op een schitterend jaar. Ik heb ontzettend veel leuke mensen mogen ontmoeten, de raarste baantjes gehad, mappen vol knipsels gespaard en bewaard, de tofste plekken gezien, de locals (lees kangoeroes) ontmoet en een lichtelijk Australisch accent ontwikkeld. Kortom, ik ben nog lang niet klaar!

Ik heb hard gewerkt om een tweede jaar te kunnen reizen en werken en ik heb dan ook nog een hele reiswensenlijst. Met een 4WD door West-Australië, feesten aan de oostkust, Melbourne, great ocean road, wandelen op Tasmanië en wellicht dit jaar wat meer de zwarte pistes op? Om nog even terug te komen op mijn eerste post; een drama is het voor mij zeker niet geworden. Romantische comedy? Wellicht. Dat moet volgend jaar nog blijken.

Maar… het is wel tijd voor een tussenstop.973 foto’s worden afgedrukt en al die foto’s moeten samen met die mappen vol knipsels en dat dagboek tot een samenhangend geheel gemaakt worden. Dat gaat wel even duren. Dat ik iedereen graag even terug wil zien spreekt natuurlijk voor zich en dus sta ik nu weer op Schiphol. Geen knikkende knieën, maar met beide benen op de grond. Mam, zet de kruimelvlaai maar vast klaar want ik ben bijna thuis!

3 thoughts on “Maar nog niet helemaal…

  1. Kom je ff naar huis :). Laat weten wanneer je thuis bent, dan komen we zeker even langs. ‘
    Ben wel benieuwd naar de overige foto’s.

    Gr Tonneke

Geef een reactie

