Onvoorspelbaar

Ongeveer een maand geleden kwam ik terug in Australië. In Adelaide welteverstaan. Na een poging als deurverkoper blijkt dat Adelaide op werkgebied niet al te veel te bieden heeft op het moment. Ook op toeristisch gebied lijken mijn bronnen aardig uitgeput te zijn. Toch houdt iets me hier. Australië blijkt meer te bieden te hebben dan kangoeroes en vlaktes rood zand. Namelijk leuke jongens uit Nieuw Zeeland.

O de liefde… Wat een dilemma’s. In Adelaide in een hostel omgetoverd worden tot één van de naar de tv starende zombies die ’s nachts pas tot leven komen, maar met de liefde. Of toch weg hier, op naar het avontuur, maar dat dan zonder de liefde. Waarom klinkt geen enkele optie als een geschikte?

Langzaam wordt ik Adelaide moe. Ik verander in een persoon die ik zelf niet uit kan staan en daar moet een stokje voor gestoken worden. Daarom staat er een reis op de planning. Waar die me precies naartoe gaat leiden en hoe lang het gaat duren weet ik niet. Ik ga op zoek naar een lift naar Melbourne om daar de stad te verkennen en uit het zombieleven te ontsnappen.

Melbourne, een grote stad, moet me een weekje vermaken. Daarna? Op 21 juni kan ik naar Jindabyne NSW om een tweede skiseizoen te beginnen. In de tussentijd is het afwachten wat ik tegenkom. En de liefde? Die zit in Adelaide en verzekert me dat alles goed komt. Met een avontuur in de staat Victoria, liefde in Adelaide en mijn ski’s in Sydney heb ik opties genoeg.

One thought on “Onvoorspelbaar

Geef een reactie

