Update: nog steeds alive and skiing

Zozo. De tijd tikt maar door op supersnelheid. Helaas is de winter hier nooit helemaal aangekomen. Keer op keer worden we geplaagd met een laagje nieuwe sneeuw dat in de dagen daarop weer wordt weggespoeld door regen of smelt voor de zon. Met temperaturen in de 20 graden in Sydney halen we hier vaak het vriespunt niet. Ik heb mijn handschoenen nog netjes in mijn kast liggen. Dat scheelt weer een wasje aan het einde van het seizoen.

Het werk wordt er niet minder door. Mijn collega zat een tijdje met nekklachten en was een week uit de running. Vervolgens is hij drie dagen terug en krijgt hij het voor elkaar om zijn arm te breken. Hij was weer een week weg en kan nu de rest van het seizoen alleen nog maar licht werk doen. Al de nare en zware klussen komen dus op mijn schouders terecht. Mijn ledematen zijn in een permanente spierpijn beland. Het op en neerlopen door de papsneeuw voegt nog een extra dimensie toe aan het werk.

Buiten dat gaat het goed hoor. Ik kan weer wat geld sparen en begin met plannen maken. Waarschijnlijk heb ik nog zo’n vijf weken te gaan voordat het seizoen weer ten einde loopt. Nu is de vraag alleen nog welke kant ik hierna opga, oost of west?

Geef een reactie

