Aan alles komt een eind

Het klokje tikt door en de seizoenen veranderen. Het is hier eigenlijk nooit echt winter geweest. De hele winter kregen we berichten dat ze in Sydney en omgeving aan het strand lagen, terwijl wij sneeuwdansjes deden. Het is te warm geweest, maar nu lijkt de lente echt door te komen.

We krijgen nog steeds af en toe sneeuw maar de temperaturen lopen op. Gisteren liep ik in T-shirt naar de supermarkt en zag ik de knoppen in de bomen staan. Vandaag werkte ik zonder dikke jas op de piste en zweette ik me kapot tijdens het skiën. Van mij mag het nog wel even doorgaan, maar het einde komt toch echt in zicht.

De komende twee weken heb ik zeker nog werk en waarschijnlijk de week erna ook nog, maar dat hangt af van de sneeuwcondities. Hoe dan ook, het werd hoog tijd om aan het volgende avontuur te denken. Op 16 september vlieg ik met mijn hebben en houden naar Adelaide om daar ongeveer twee weken door te brengen. Daarna begint het grote avontuur in het westen.

Ik ben nog steeds bezig, maar de wensenlijst is al flink gegroeid. Het plan is om naar Darwin te vliegen en vanuit daar een tocht te maken door de Kimberley, een stukje wilde westen in Australië. Aangezien het regenseizoen in aantocht is zal oktober nog net op tijd zijn. Daarna lopen de wegen onder en wordt alles onbegaanbaar.

Wandelen, duiken, georganiseerde tour, vrienden zoeken, kamperen, sterren kijken, dolfijnen, bloemen, paarden van oude vaten… er staat genoeg op de lijst. Hoeveel ervan komt zal de portemonnee uit moeten maken. De plannen worden in ieder geval gesmeed.

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

2 thoughts on “Aan alles komt een eind

  1. Ha dre,

    Zo te lezen is het einde van het ene avontuur het begin van het volgende. Eigenlijk eindigt jou avontuur dus helemaal niet. Geniet van het mooie weer en al het nieuwe!

    x marianne

  2. Hoi Andrea,

    Jammer dat ski seizoen er bijna op zit, maar je hebt al weer genoeg andere plannen zo te horen :). Veel plezier.

    Gr. Tonneke

Geef een reactie

