The Masterplan

Komende zaterdag is het begin van een nieuw avontuur. De gebaande paden worden achtergelaten en ik ga weer het onbekende in. Nouja… nadat ik een paar dagen in Darwin ben geweest.

12 oktober Mijn vlucht gaat naar Darwin, waar ik na 4 maanden weer eens aan een leven in hostels begin. Oei, dat wordt weer even wennen.
15 oktober ’s Ochtends om 6 uur wordt ik opgepikt door de 4WD bus van Kimberley Adventure Tours. Vandaag zal ik grotendeels dezelfde weg rijden als ik ongeveer een half jaar geleden deed. Vandaag waarschijnlijk nog voornamelijk op de snelweg en hopelijk krijgen we nog wat watervallen te zien onderweg.
16 oktober We rijden dieper en dieper de wildernis in richting West Australië. Op de planning staan Keep River National Park en Lake Argyle, waar we op een eiland midden in het meer zullen slapen, in een bushcamp natuurlijk.
17 oktober De stad Kununurra staat op het programma. Nog even wat inkopen doen.
18 & 19 oktober We rijden al hobbelend over 4WD tracks naar Purnululu National Park. Hier slapen we onder de sterren en genieten we van de mooie natuur.
20 oktober We komen op de beroemde Gibb River Road waar we El Questro station en Emma Falls bezoeken.
21 oktober Aan de Gibb River Road ligt Manning Gorge.
22 oktober Alsof we van de gorges niet genoeg krijgen staan er nog twee op het programma: Bell Gorge & Windjana Gorge
23 oktober Via een uitstapje naar Tunnel Creek brengt de tocht ons naar Broome, een stad in het noorden van West Australië waar de groepsreis eindigt en het mobiele telefoonbereik weer begint.

Tja, ik zal een tijdje dus niet bereikbaar zijn. Maar geen bericht is goed bericht? In Broome kan ik een paar dagen uitrusten in een, hopelijk, goed bed en de rest van mijn trip plannen. Uiteindelijk moet ik mijn weg weer naar Adelaide vinden, maar dat ligt wel ruim 5000km verder…

2 thoughts on “The Masterplan

  1. Ha dre,

    Zo, wat een gave planning. Veel plezier op je nieuwe avontuur!

    Groetjes,
    Marianne

    ps; koop evt wat snickers, 5000 km is ver lopen ;)

  2. Hoi Andrea,

    Veel plezier tijdens je tocht door Australië.
    We verheugen ons nu al op je avontuurlijk verhalen.

    Groetjes Karin, opa en oma

Geef een reactie

