Fijne kerstdagen!

De liedjes in de winkels zingen over sneeuwvlokjes die vallen en een vrolijke witte kerst. Buiten weerkaatst de zon in de plastic kerstmannen. Huizen zijn versiert met strikken en in de tuinen staan bordjes met de boodschap: stop hier alstublieft kerstman. In de winkelcentra staan kerstbomen en hangen lichtjes, maar de sfeer is niet hetzelfde.

IMG_9082IMG_9083Mark gaat op het laatste moment toch nog naar Nieuw Zeeland om met zijn familie kerst te vieren. Om toch nog een beetje het gevoel van kerstmis in huis te halen heb ik maar wat goedkope ballen gekocht en die in de druiven gehangen. Op kerstavond kan ik werken. Ik kom thuis met een hele kip voor de kerstdagen. Kerstdag werk ik ook nog twee uurtjes. Nu kom ik thuis met een enorme bak salades. Ik geloof dat ik deze kerstdagen niet meer hoef te koken. Nu maar hopen dat mijn huisgenoot Jacob ook wat mee wil eten!

IMG_9069IMG_9068

One thought on “Fijne kerstdagen!

Geef een reactie

