Queenstown van boven

Het stond al een hele tijd op mijn lijstje, maar ik was gewoon te lui om te gaan. In Queenstown zijn een hoop wandelingen, waaronder de Queenstown Hill Time Walk. Het was een zonnige dag en dus liep ik maar meteen ’s ochtends naar de start van de wandeling. Voordat de wandeling ook maar begint moet je al steil de berg op en mijn benen werkten vandaag niet echt mee.

Aangezien het zaterdag was waren er veel mensen op de been, locals en toeristen. Het was geen superlange wandeling, maar bracht je naar de top van de berg, van waaruit je een ongelofelijk mooi uitzicht had.Die ochtend had het nog geregend, dus bovenop was het een beetje een modderpoel.

Ik verwachtte niet al te veel van de wandeling. Ik had inmiddels al zoveel mooie uitzichten gezien. En toch was het weer prachtig bovenop. Je keek uit over Queenstown, met een lange mistwolk die over het meer hing. Je kon het hele meer volgen tot Frankton en ook de Remarkables waren goed in beeld. De zon werkte mee en ik had een heerlijke wandeling.

One thought on “Queenstown van boven

  1. Ha Dre,

    Wat een prachtige foto’s. Maar goed dat je bent gegaan en niet lui thuis bent gebleven.
    De omgeving daar is zo anders! Super

    Marianne

Geef een reactie

