Kon ik maar altijd naar zo’n kantoor

Als er een wedstrijd was voor de mooiste werkplek, dan zou ik toch zeker kans maken op de hoofdprijs. Onze kinderskischool ligt aan het randje van de berg met een schitterend uitzicht over de dorpen en andere bergen. Het andere skigebied, de Remarkables, kunnen we vanuit onze ramen zien.

De busrit omhoog is in het donker en langzaam begint de zon op te komen. Als ik dan ‘op kantoor’ kom, zien we de mooiste kleuren aan de horizon.

Regen of zonneschijn, ik zal elke dag lekker buiten staan. Ja, regen komt ook voor, dus is het ook lekker als we weer naar binnen mogen. Na een ochtendje hard werken, ga ik meestal één keer de berg op in mijn lunchpauze. Ik heb mijn skischoenen toch al aan en dan kun je lekker je hoofd leegmaken.

Het voordeel van hier werken is natuurlijk ook dat ik op mijn vrije dag, zoals vandaag, lekker de berg op kan. Frisse lucht, een zonnetje en lekker skiën. We hebben weer een nieuwe lading sneeuw gehad, dus het ziet er weer goed uit. Nu maar hopen dat het koud genoeg blijft zodat het seizoen alleen maar beter wordt!

One thought on “Kon ik maar altijd naar zo’n kantoor

Geef een reactie

