De kilometerteller

Hier dan even de actuele status van mijn skiën. Sinds ik ben begonnen met werken heb ik een seizoenspas die al mijn runs bijhoud. Hiervoor had ik ook al een paar dagen op de latten gestaan, maar deze tracker houd netjes bij hoe vaak ik de berg af ben gegaan. Hoewel, ik zie dat ik vandaag een keer ongedetecteerd door de poortjes ben gegaan.

Inmiddels heb ik dus al 103 liften genomen. Voor mijn gevoel begint het seizoen nu pas echt aangezien er deze week weer een flinke laag sneeuw is gevallen en het er nu eindelijk echt wit uitziet. Ook zijn de schoolvakanties weer voorbij en hoeven we dus niet talloze mensen te ontwijken.

Afgelopen maandag had ik vrij en kon ik tussen de wolken door skiën. Af en toe zag je helemaal niets, dus het tempo was vrij laag. Het gevoel van verse sneeuw onder je ski’s is echter het beste wat er is! ’s Middags nam ik voor het eerst dit seizoen een lesje en kreeg super tips van de instructrice. Ik heb nu ook de eerste zwarte pistes uitgetest, maar de echte steile laat ik nog maar even voor wat ze zijn. Nieuw Zeeland heeft dan toch iets te veel ijs op die runs liggen.

Ik ben erg benieuwd waar de teller op eindigt dit seizoen!

stats

One thought on “De kilometerteller

  1. Kilometerteller, doelen steller! De weg daartussen, dat zijn de momenten, geniet ervan! Hier is het volop zomer, waar we dan ook heerlijk van genieten om ons straks weer op te warmen voor de winter! Liefs van ons!

Geef een reactie

