Weer een verhuizing verder

Ik ben weer geïnstalleerd op een nieuwe plek. Terug in het studentenleven, maar tegelijkertijd ook wel echt een leuke plek voor mezelf. Ik heb een grote kamer met groot bed, een bureau en kast. Ik ben er nog niet helemaal achter hoeveel huisgenoten ik nu precies heb, want de meeste zijn of waren studenten. Een aantal zijn net afgestudeerd en aangezien het nu grote vakantie is, zijn er ook mensen aan het reizen. Daarnaast komen er genoeg andere mensen over de vloer.

Vooralsnog heb ik alleen maar foto’s van mijn kamer. Die van het huis komen nog wel een keer. Morgen ga ik ook voor het eerst naar het werk fietsen. Ik ben nog steeds in training, dus ik moet nog veel informatie doornemen. De eerste week is in ieder geval wel goed bevallen. Het leven in Christchurch kan nu echt beginnen.

2 thoughts on “Weer een verhuizing verder

Geef een reactie

