Testwandeling

Het was een heerlijk dagje vandaag, hoewel de wind aardig zijn best deed. Een wens die ik al een tijd heb is in vervulling gegaan. Ik heb de knoop doorgehakt en ben naar de fotograaf gegaan om een onderwatercamera te kopen. Poeh wat een besluit. Ik ben meteen naar de Port Hills gereden om hem uit te testen op de Godley Head wandeling.

Op gegeven moment kwam ik bij een punt dat Breeze Col heette, maar je moest je bijna vasthouden om niet weg te waaien. Het hoge, gele gras blies recht tegen de berghelling aan. De wind bracht me soms zelfs uit balans. Het was een lekker warme dag, dus het maakte niet uit. Iets te veel wind om lekker even op het strand te liggen helaas, maar de wandeling was lekker genoeg. Hier is het resultaat van mijn foto’s. Over een paar weken kan ik hem ook onder water testen want dan ga ik zwemmen met de dolfijnen!

2 thoughts on “Testwandeling

  1. Wat een Super mooie foto’s en prachtige natuur, roept verlangen op om het nog een keer te zien, proeven, mee te maken, hoe die inwerkt op alles in mij! Geniet ervan, wij genieten mee, vanuit ons prachtige dorpje, in een winter vermengd met herfst en lente kleuren bedekt met een mooi wit bevroren laagje! Liefs van ons! Leo en Marjan

Geef een reactie

